age of empires 3 türkçe yama,nfs carbon trainer,gta san andreas türk araba yamaları,gta oyunları,need for speed carbon trainer,age of empires 3 türkçe yama indir,gta san andreas şahin yaması,gta türk 100 save,nfs carbon yamaları,gta türk 100 bitmiş save indir,gta san andreas kar modu indir,nfs carbon para hilesi,age of empires 3 tr yamae city zombie mod indir

Salı, Haziran 17, 2008

Pes 2008 Goller

Ben ve kardeşim boş zamanlarımızda(günde 5 saat civarı) pes oynuyoruz genelde.Bu maçlarda kuru kuru geçmiyor tabi.Çok çekişmeli,heycanlı maçlarımız oluyor.Tabi böyle maçların sayısı az.Ben genelde yeniyorum:)İşte bu süper çekişmeli maçlarda süper goller oluyor.Onlardan 3 tanesi bu videoda yer alıyor.Özellikle baştaki golden bahsedeyim.Benim golümdür.Deco ile ortasahaya çok yakın yerden bir koydum topa.Gol! oldu.Birde sonuncu olması lazım.Messi'nin bi tane volesi var.O da çok güzeldir.Neyse iyi seyirler...


İlgili aramalar: oyun - pes 2008 goller -  pes -  2008 -  bilgisayar -  oyunu -  süper -  gol -  vole

About

Blogger tarafından desteklenmektedir.