age of empires 3 türkçe yama,nfs carbon trainer,gta san andreas türk araba yamaları,gta oyunları,need for speed carbon trainer,age of empires 3 türkçe yama indir,gta san andreas şahin yaması,gta türk 100 save,nfs carbon yamaları,gta türk 100 bitmiş save indir,gta san andreas kar modu indir,nfs carbon para hilesi,age of empires 3 tr yamae city zombie mod indir

Çarşamba, Şubat 04, 2009

Pes 2008 En Guncel Kadrolar 2009 yili yamasi Lisans ve Turkiye Ligi

Bu yama oyundaki takımların lisanssız olanları lisanslı yapar,ve kadrolarını 2009 sezonundaki haline getirir.Ve yama oyuna turkcell süper ligini de ekler.Ve oyunumuz olan pes 2008'e yeni bir tat getirir.Şahsen kendim denedim,oyun hafif hafif sıkmaya başlamıştı,ama artık çok zevkli.Sizlere de tavsiye ederim.Oyunu güncel kadrolarla oynamak insana ayrı bir haz veriyor.Bu yamayı ben yapmadım bi yerden bi yama bulmuştum onun sadece option file kısmını aldım.Ve azcık düzenledim.

www.yamayukle.blogspot.com

Yamayı kurarken yapmanız gereken tek şey:İndirdiğiniz konamı dosyasını belgelerime yapıştırın ve gelecek olan soruya evet deyin.Artık oyunu güncel kadrolarla oynayabilirsiniz.Ama yamanın tek sorunu var o da bazı takımların formaları farklılaşıyor.Eğer bunu göze alıyorsanız yamayı kurabilirsiniz.Yama tam 395 kb'dir.Ve tarafımdan denenmiştir.Gönül rahatlığıyla kurabilirsiniz.

www.yamayukle.blogspot.com

İndir: http://rapidshare.com/files/193845727/www.yamayukle.blogspot.com.rar.html

About

Blogger tarafından desteklenmektedir.